ОСНОВИ ПРАКТИЧНОЇ АСТРОНОМІЇ (2 ВИДАННЯ)
У монографії розглянуто проблеми, пов’язані з визначенням місця, функцій, значення та особливостей розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів у процесі навчання фізики. Обґрунтовано складники цього процесу, з’ясовано сутність таких понять, як “дослідницька діяльність”, “компетентність”, “компетенція”, “дослідницька компетентність”, визначено їхню роль у шкільній методиці навчання фізики в старшій школі.
Монографія адресована фахівцям у галузі методики навчання фізики, студентам, магістрантам, учителям фізики, усім небайдужим до проблем методики навчання фізики (астрономії) в школі.
Поради вчителю: дослідницькі проекти з фізики
Поради вчителю: експериментальні задачі з фізики
Поради вчителю: веб-квести з фізики
Йосип Самуїлович
Шкловський належить до тих учених, без яких важко уявити науку ХХ століття.
Видатний астрофізик, член-кореспондент Академії наук СРСР, член багатьох
закордонних академій, він суттєво вплинув на розвиток астрофізики другої
половини ХХ століття. Й. С. Шкловський – засновник потужної школи
всехвильової еволюційної астрофізики, автор сучасної теорії сонячної корони,
основоположних досліджень з фізики міжзоряного середовища на основі даних
атомної та молекулярної радіоспектроскопії, автор праць про зв’язок космічних
мазерів зі сферами утворення зірок і планетних систем, про еволюцію зірок від
головної послідовності через стадію червоних гігантів до планетних туманностей
і білих карликів, про розвиток космічних вибухів наднових зірок і ядер
галактик, про реліктове космологічне випромінювання та про проблему життя у
Всесвіті.
Методичний посібник “Основи практичної астрономії” містить теоретичний матеріал з тем “Історія розвитку астрономії”, “Календар”, “Час”, “Сферична астрономія”, “Перетворення небесних координат”, “Прецесія”, “Рефракція”, а також детальні приклади розв’язування задач до кожної теми. Посібник написаний у відповідності до програми курсу “Астрономія” педагогічних вузів для студентів напрямів підготовки (6.040203) Фізика* та (6.040203) Математика*. Корисним посібник також буде астрономам-любителям.
Грудинін Б. Основи практичної астрономії
_______________________________________________________________
Краєзнавство_Шкловський_стаття
________________________________________________________________
У статті
подано статистичні результати психолого-педагогічного дослідження щодо вивчення
динаміки рівнів мотиваційної спрямованості учнів на навчально-дослідницьку діяльність
у процесі вивчення таких предметів, як природознавство (3–6 класи), фізика
(7–11класи), астрономія (11 клас). Виконано статистичну обробку отриманих даних
для старшої школи, що дозволило констатувати, – рівень мотивації учнів 11-х
класів до навчальної та дослідницької діяльності в процесі вивчення фізики
(астрономії) статистично достовірно нижчий, ніж рівень мотивації учнів 10-х
класів. Дослідження проведено впродовж 2005–2009 рр. та 2013–2016 років.
Результати подано у вигляді діаграм, диференційовано – міські школи, школи
сільської місцевості, загальний розподіл.
_____________________________________________________________
Загальна Фізика_книги
Спеціальна Теорія Відносності_книги
Астрономія_книги_1
Астрономія_книги_2
Немає коментарів:
Дописати коментар